7 Aralık 2010 Salı

Bugün hava ögle saatlerinde 1° ve günesli haliyle gayet cekici olsada biz evden cikmadik.Halbuki günes kacirilirmi degil mi?

Ama benim coooook önemli islerim vardi ,cikamazdim:))
Yatagimizi sökmek gibi.Yer yatagina geri dönmek gibi cokkkk önemli isler.Aylardir beni cildirtan ama Ilker yüzünden bir türlü söküp atamadigim yatakdan kurtuldum sonunda.Aslinda hala kurtulamadim suanda parcalanmis bir sekilde koridarda uzanmakta.Biraz sürer evden cikmasi ama olsun ben artik rahat rahat dönerek uyuyacagim yatagimizda.Ilker hala üsürüz deyip duruyor üsürse yeniden kurarmisim.Zor be Ilkerim.Üsürsek Serraya sokuluruz sen hic merak etme....

Ayrica ben bu söküp takma islerini cok seviyorum .Montaj isine mi girsem diye düsünmeye basladim.Yillar yillar önce Praktiker de calisirken montaj konusunda hatiri sayilir bir deneyimim olmustu.Hatta birara akrabalara montaja gider olmustum.Avusturya da 3 bucuk yilda 3 ev degistirerek usta kivamina geldim artik.Zaten dünyaya bir daha gelirsem kesinlikle marangoz olurdum.Hicbir is beni daha fazla mutlu edemez diye düsünüyorum.

6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ben de geçen sene Rusya'dan döndüğümüzde tüm ev eşyasını İkea'dan aldık nerdeyse.. montajı da eşim yaparız arkadaşlarla dedi.. derken bir türlü montaja geçilemedi. Ben de aldım vidaları elime.. dolap, masa, sandalye ne varsa giriştm.. oşuma da gitti.. hele ki vakit olsaydı epeyce dinlendirici olabilirdi.

Selen dedi ki...

Ahh ah! şu erkekler olmasa evlerde iyi bi temizlik, tertip düzen olacak galiba ama maalesef niyeyse hep onları bekliyoruz birşeyleri tamir yada monte etmek için. Bizim küçük tuvaletin musluğu bozulmuştu. Hiç abartmiyorum yeni musluğu yerine monte etmesi tam 5 ay sürdü. Yeni musluk banyo aynasının önünde monte edilmeyi tam 5 ay bekledi. Ben de inat ettim elimi sürmedim, alması benden takması senden diye ama her gördüğümde sinir oldum işte.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Marangozluk isinde Avrupa'da cok para var be guzelim :) Niye kurs murs bisiler arastirmiyorsun? Hem cok derin almanca da istemez.

Secil Y. dedi ki...

Deli Anne,
iyiki Ikea var yoksa ne yapardik bilmem.

Selen,
bizim yatagin parcalari hala koridorda.Esimin beni ekip disari kacacagi günü bekliyorum giderken sunlarida ativer demek icin:))

Esra,
Cok para var cok gercektende.Bugünlerde almanca derdindeyim ama ciddi ciddi düsünüyorum okulda aldigim ahsap derslerinin hatirina kendimi biryerlere kabul ettirebilirim belkide.Su almancayi biraz yola sokayimda olacak insallah...

zeynep dedi ki...

erkekler...demekki nerede ve kiminle olurlarsa olsunlar aynılar..bunlardan bir tanede bizim evde var..ankastre 2 ay koridorda takılmayı bekledi adam bunlar niye burda bile demedi..

nesrin dedi ki...

Bende cok dertliyim bu konuda. Mutfakta duvarda asili minik bir alet cantam var. Jeans kumasindan pembe seritli. Gerektigi zaman cikariyorum alet edevatimi, kendi isimi hallediyorum. Berlinden sevgiler...