22 Mart 2010 Pazartesi


Tanidigim en tembel blog yazari benim .

Ben yazmayali Serra 2 yasina girdi.Evde minik bir kutlamacik yaptik Serra ve Osman icin.Osman alt katimiza bir kac ay önce tasinan Serranin abi abi diye dilinden düsürmedigi bir deli oglan.Serradan bir yas büyük.Dogumgünlerinin arasi sadece bir hafta olunca hadi beraber kutlayalim sevinsin yavrucuklar dedik.Bizde dogumgünü pastalarini hep annem yapar en geleneksel haliyle ve misler gibi olur yer yer doyamayiz.Bu kez isbasa düsünce sivadim kollari cok güzel bir pasta yaptim.Tabiki fotografi yok hatta o günden neredeyse hic foto yok.Iki kuduruk arkadas biraraya gelince fotograf cekmek icin evliya falan olmak gerekiyor.Zira bu iki arkadas gercekten tanidigim en azgin baliklar.Bende baliklari sakin bilirdim,dogurdum ögrendim ki yokmus öyle birsey.
Neyse bu Serrayla Osman ne birbirlerinden ayriliyor ne de anlasabiliyorlar.Her an bir kavga gürültü ciglik.Evde ikiside birbirini sayiklayip duruyor ama birarada olduklarinda hic anlasamyiorlar.Serra menim menim diye cigirtirken Osman buldugu firsatlarda Serrayi isirmak ,itmek ,vurmak gibi eylemlerde sinir tanimiyor.Bizim cadi henüz siddete basvurmadiysada ki- evde bana bol bol uyguluyor -fazla zaman almaz diye düsünüyorum.
Neyse lafi uzatmadan ben bir kac resim ekliyeyim Osman ve Serra arkadasligindan.Umarim büyüdükce daha iyi anlasip oynamayi ögrenirler.Ögrenmezlersede kendileri bilir zaten yakinda tasiniyoruz buralardan.











Hiç yorum yok: