18 Ocak 2010 Pazartesi

Unutkan...

Serra uyudu hemen neti actim aklimda önemli iki basilik vardi önemli dediysem hep unutuyorum günlerdir bakacagim ne zaman pc yi kapatsam ya da kaptirsam aklima geliyor.

Ilki taris sizma zeytinyagi fiyati.Digerini bende hatirlamiyorum yine.

Ne kadar alakasiz di mi?Komsum kis günü arabayla Türkiyeye giderken siparis etmistim 2 adet gecen hafta kavustum zeytinyagima ama sadece 1 tenekecik.Birtarafdan bunada sükür desemde icimde söylenip durmama engel olamadi bu iyiniyetli yanim.Suncacik bir tenekeyi daha sigdiramadinizmi kardesim koca arabaya.Neyse söylenmeyeyim yine ayiptir sagolsunlar getirdiler iste birini.He birde annemlere ugramislar annem bana bol bol tarhana göndermis daha cok alipda gönderecekelri vardi ama planlanandan erken gittikleri icin bize evde ne bulduysa koymus cokda agirlik yapmadan.Gurbette memleket fasulyesi ,anne eliyle yapilmis tarhana ,kurutulmus nane ve miss gibi tadim aycekirdegi ne de degerli oluyor.Sagolasin annemde.Akli hicbirsey hazirlayip gönderemedimde takili kalan annem gecen hafta hizini alamayip Serraya bir paket hazirlayip tutusturmus babamin eline haydi postaneye diye.Serraya söyledim paket gelicek icinde sana ciciler cikicak diye.Ne zaman annane desek cici cici diyip duruyor.

Buarada Serram hala babanne diýe dolasip duruyor etrafda.Aylar sonra ilk kez ikimiz disari cikip geldik tek basimiza babannesiz.Eve dönünce kapiyi calip duruyor anahtarla acmicakmisim babannesi acicakmis.Cok üzülüyorum buna bende cocuklugumu anneanne özlemiyle gecirdigim icin Serranin ayrilikla özlemle bu kadar erken tanismasi dokunuyor .Ama sartlar böyle alisip gidecegiz beraberce.

Hatirladim ne yapacagimi hemen bakayim unutmadan.

Hiç yorum yok: