5 Ocak 2009 Pazartesi


2008 e veda yazisi yazamadim ,halbuki cok sevmistim ben bu yili.Uzun uzun yazasim vardi.
Serrami kuzumu getirdi bize ,anneligi tanidim ,bildim ,cok sevdim diye baslayan bir yazi olurdu herhalde.Ama yazamadim yine.
Almanyadaydik biz bu yilbasida ailece.Gecen yil Serra karnimdaydi ,bu yil kucagimda.Hatta Serra hemen hemen hep kucagimdaydi diyebilirim.Biraz degisiklik olur ,Serra farkli yüzler görür diye gittik oh ne güzel dayim ,teyzem ,bol bol kuzen hepbiarada senlik görsün kuzu dedik ama Serra annecilikde sinir tanimadi.Kim alsa ya da sevmek istese aglayarak bana saklandi.Kimseye gitmek istemedi gitsede kisa sürede farkina varip baska biriyle oldugunu aglamaya baslayip geri döndü.Sadece kucagimda gülücükler atti etrafa,oyunlar oynadi,yeni numaralar ögrendi.Özellikle Gülcin teyzesinden ama ona hic gitmedi.Hatta ilk günler korktu bile diyebilirim.Teyzesi ve digerlerininde hevesleri kursaklarinda kaldi.Saniyorum kalabalik ve yeni yüzler Serrayi tedirgin ederek bana daha cok ihtiyac duymasina neden oldu.Aslinda kalabaligi cok seviyor herseyi dikkatli izliyor ve egleniyor,herkese gülücükler atiyor tatli tatli sesler cikariyor konusmaya calisiyor ama benimde yaninda olmam sartiyla.Anne ve babasi disinda cok az kisi gördügü icin bu beni sasirtmiyor ama yinede üzülüyorum.Keske bu kadar yalniz kalmak zorunda olmasaydi.Biraz daha büyüyünce bir oyun grubuna katilmaliyiz.

Serra ve bayildigi Aleyna ablasi.Bütün cocuklar gibi Serrada kendi gibi veletlere bayilyor.Aleynayi görür görmez sevdi ,saclarini elledi ama benim saclarim gibi yonarak degil gayet nazik,yüzünü oksadi.Bütün gece Aleynanin yaninda oynasip durdu.Aleynanin ona yaptigi oyunlara kikir kikir gülüp bol bol eglendi yeni yila girerken.Ve sonunda Aleynayi yakalamaya calisirken bizi kirip geciren cümleyi söyletti."Serrayi tutsan iyi olacak"

Hiç yorum yok: