18 Aralık 2008 Perşembe



Kis daha da yakinlasti evimize,penceremize konuk oldu ,Serrayla karlari izledik aklima sadece karlar düser sarkisi geldi bende uydurup durdum,hic iyi olmadi.Karlar güzel.

Serra gecen hafta ateslendi,zor ve kötü bir hafta gecirdik.Atesden önce yogunlastirilmis ve hizlandirilmis mizildama ve uykusuzluk günleri yasadik.Ardindan persembe ve cuma hafif atesi cikti,cumartesi ilaca ragmen artinca hastaneye gittik.Atesi 38 bucukdu..Rutin muayeneden sonra Serradan sondayla idrar aldilar tahlil icin.Berbatti,hala kiziyorum kendime.Serra o kadar cok agladiki gözümüzün icine bakip.Keske bekleyin almayin deseydim ,bir baska yolu yokmu bu isin.Hatirlamak bile istemiyorum ne bu islemi ne de o suratsiz domuz doktor ve hemsireleri.Onlar adina ben özür diliyorum bebegim senden,ne kadar istemesemde bu kötüler cikiyor iste insanin karsina.Neyse sonuc temiz cikti,evimize döndük ,nureflex kullandik atesi düstü kuzumun.Ertesi gün gayet keyfi yerindeydi ama sali günü gövdesinde kizarikliklar olustu. Kisa sürede kayboldu.Ilaci sadece cumartesi ve pazar hatta pazar bir daha atesi cikmayinca tek doz verdim ama saniyorum ilaca bagli bir yan etkiydi.Simdi cok cok iyiyiz masallah,coktan oyunlara basladik ama iste ben unutamiyorum, hala icim aciyor o ayri.
Serra 9.ayini ne yazik ki hastalikla karsilamis oldu.Ilk kez hastalanip ilac kullandi.Daha önce sadece bir kez asidan sonra hafif ateslenmisti.Gaz icin kisa bir süre kullandigimiz ilacdan baskada ilac kullanmadi.Aman kullanmasin,saglikla büyüsün bütün cocuklar.Anneligin en zor hallerini yasadim bugünlerde.Asiri doz annelik almis gibiyim hala.

Serra dogdugundan beri hep Sebamed ürünlerini kullaniyoruz.Sampuan,sabun,pisik önleyici koruyucu krem,vücut losyonu.Digerlerinde cok marka takintili degilim ama özellikle bu pisige karsi olan kremden cok memnunum.Burda Sebamed sadece eczanelerde satiliyor ve ne yazikki Türkiyede bulunabilen bütün ürünler yok.Dogumdan sonra birkac kez Penaten kullanip memnun kalmamistim ama gecenlerde evde krem stogu tükenince mecburen tekrar kullanmak zorunda kaldim.Bizim Sebamedlere halamizin eczanesi sponsorda.Aninda kizarikliklar olustu daha önce hic pisik olmayan bebek 9.ayda pisik olacakti neredeyse.Her bez degistirdigimizde islak pamukla temizleyip ardindan koruyucu kremi sürüyoruz.Istisnalar haric tabii mesela Serranin kacip kacip bez baglamayi aceleye getirdigi anlar.

Serra bu gece de 23 de uyudu.3. denemeden sonra tam sizmak üzereyken hala kalkip yataga tirmaninca tarafimdan yakalanip kucagimda sallanarakdan uyutuldu.Sabaha kadar defalarca uyanacak ve tekrar emerek uykuya dalacak.Düzene giremeyen uyku saatlerimiz beni tüketmekde.Kollarim bana fazla geliyor, Serraya az.

Birkac gündür bitkisel bir sakinlestirici aliyorum günde bir kez.Sanki daha mi iyiyim ne?Kendimi iyi degerlendiremiyorum ama son günlerde gücümün tükendigi o kadar cok an olduki hani neredeyse bunalimli biri olmak üzereyim.Direnmeyip hapi kullaniyorum ve iyide oluyor gibi.

Bebek bakimi,beslenmesi ,egitimi kisacasi herseyiyle ilgili kitaplara ihtiyacim var.Elimin altinda cok az kitap var burda.Yazin vakit ayirip alamamistim nasilsa annemler gelicek o zaman netten siparis ederim diye düsünmüstüm ama annemler hala gelemedi.Bir umut Subatta gelilerse diye kitap siparis isini halletmeliyim bir an önce.Kitabi elime alip söyle bir gözgezdirmeden almak zor olsada baska care yok.

Dün aksam anneannesi Serrayi görmek istedigi icin kamera actik ,buarada ben Serrayi giydirmeye calisiyordum.Serra yi zapdetmek mümkün olmadigi icin uzun bir maceraya dönüstü giyinme isi.Anneannesi bizi izlerken yoruldugunu söyledi.Bazen bende izlesem yorulsam anne ,dayanamayip müdahele etsem ,yani sen gelsen annem ne güzel olur.Kizinin cok ihtiyaci var sana hadi gel bekletme daha .

Daha cok cok sey var yazila ama dökülüyorum ben ya.Yok yok o kadar da kötü degilim sadece yorgunum ,uyku kazaninin icine düsesim var.Bulunamayasim var.Birde cok fena muhallebi yiyesim var,kendimi tutamayasim.

Iyi uykular ve afiyet olsunlar bana.Yok yok sadece iyi uykular.

4 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok cok gecmis olsun. Hic bir bebek hasta olmasin :(

Umarim annen bir an once gelir. Bizimkiler gibi bebeleri buyutmek cok zor, cok yorucu is. Insallah bitkisel hap ise yarar.

gaykedi dedi ki...

geçmiş olsun, benimde etrafımda herkes nezle-grip şimdilik bana bulaştıramadılar ama her an gümbürtüye gidebilirim :D

teyzenteyfik dedi ki...

Mutlu yillar!
:)

Secil Y. dedi ki...

Tesekkürler arkadaslar.
Ve mutlu yillar benden de.