30 Temmuz 2008 Çarşamba

Yuvaya Dönüs...


2 ay 5 günlük tatil bitti,yuvaya döndük iki hafta önce.


7 Mayisda Serra ben ve annemler Almanya uctuk.Bu Serranin hem ilk ucak yolculugu hem de babisden ilk ayriligiydi.Ilkerle yaklasik bir ay sonra Istanbulda bulusarak devam ettik tatilimize.Ilker o günlerde kizini sayiklayip dururken Serra kucaktan kucaga mutlu mutlu geziyordu.Napsin babasi daha iki aylik bile degildi kizim onun icin kucak ve meme olsun yeterdi.Serra iki ucak yolculugundada inanilmaz sakindi.O günlerde o kadar cok agliyorduki Serrayla yolculgun cok zor olacagini düsünüyordum.Yola cikmadan önceki günlerde Serraya birkac kez ucaga binecegimizi anlattim ve yolculuk boyunca uslu bir kiz olmasini istedim .Ve o ciglik cigliga aglayip evde üc yetiskin olmamiza ragmen bizi iki dakika oturtmayan kiz gitti yerine uykucu bir böcük geldi.Hemde öyle bir uykucuki evimizle Linz havalani arasindaki on dakikalik yolda uykuya dalip gözlerini Kölnde acan bir uykucu.Almanyadan Istanbula ucacagimiz sabahda asla uyumadigi bir saatte dustan sonra uyuya kalip Merve,Burcu ve Eylül ablalarini basinda bekletti, uyansada sevsek diye.Anne sözü böyle dinlenir iste der gibi ucakda da gayet rahattik. He birde dönüsteki 1800 km lik arabayla dönüs yolculugu maceramiz var.Serra da macera cok, fink fink gezdi daha 4 aylik bebe.Takdiri haketmis benim kuzum degil mi?

Almanya ,Istanbul,Izmir,tekrar Istanbul ve dönüs yolunda Macaristan olmak üzere cok bacakli bir tatil yaptik. Ben gittigim heryerde minik evimizi cok özledim.Evime gittigimde özleyeceklerimi bile bile. Dönüsde birdenbire cekirdek aile olarak kaliverdik.Annem ve babam Serranin dogumundan beri yanimizdaydi, ne güzeldi. Türkiyede gittigimiz heryer kalabalik ve senlikliydi.Birdenbire sicak ,günesli ve kalabalik günlerden Avusturyanin bizi firtinayla karsilayan karanlik , kasvetli ve yapayalniz havasi beni carpti, yani ruhsal olarak.Yeni yeni kendime geliyorum.Ilk defa ayrilik bu kadar zor geldi bana,galiba su annelik hormonlari beni iyice yoldan cikartiyor. Yeterince hüzünsever biriyim zaten daha cogunu kaldiramiyor bünye haberi yok bu hormonlarin.Tez haber salina ,daha cok hüzün istemiyoruz.Neyseki kuzum var ,kücük tatli melegim o beni cabucak kendime getirtiyor.Hem birinin iyi olmasi, istahli olmasi,mutlu olmasi gerekli ki süt fabrikasi kesintisiz calisabilsin ve Serrayi doyursun.

Calis farika calis ,Serraya daha cok süt lazim.

Hiç yorum yok: