15 Nisan 2008 Salı




Bu sabah serracigin ilk doktor kontrolü icin yine yollardaydik.Yine diyorum cünkü daha önce üc kez elimiz bos geri dönmüslügümüz var.Ilkinde randevu almamiza gerek olmadigi bilgisiyle kapiya dayanip persembe günleri sadece ögleden sonralari calistigini ögrendik,ertesi sabah birgün önce orda olmayan bir ilanla doktorun pazartesiye kadar calismayacagini ögrendik,bir sonraki gün mutter kind pass kontrollerinin randevusuz yapilmadigini ögrendik ve ayni zamanda türkcemizin güzel küfürlerinden zararsiz birkacini tekrar ettim ben icimden.Neyse en sonunda bugün pasa pasa randevumuzla gidip muayenemizi olduk.Hemen ekleyeyim doktorda biseye benzese o kadar gitgele degse ama iste ben sakal birakmamakda israr ettigim icin kocam tarafindan anlasilamiyorum.Illa biraktircak bana su sakali sonra ugras dur kil tüy..



Simdi, bizim minik kuzu 34. gün itibariyle 3800 gr ve 51,5 cm e ulasmis.Hastaneden cikmadan dogum kilosunu gecmisti ama ben yinede acaba sütüm yetiyormu diye icten ice endiseleniyordum bu beni cok rahatlatti.Doktorumuzdan da kilosu ve gelisimi gayet iyi onayini aldiktan sonra icime su serpildi.K vitamini damlamiz doktorumuz tarafindan tekrar yapildi,simdi önümüzde 6. haftada kalca cikigi ultrasonu ve sonraki haftada ilk asimiz var.



Serracik doktorda cok ama cok tatliydi.Normal sartlarda arabaya biner binmez uyuyan kuzu bu kez uyumadi ,biraz agladi neyseki yolumuz cok uzun degildi.Doktorun odasina girene kadar aglamaya devam etti ama muayene sirasinda hic sesi cikmadi.Etrafa boncuk boncuk bakinip durdu,ben doktorun höt höt konusmalarinin cogunu anlamadigim icin doktorla iletisim görevi herzamanki gibi Ilkerdeydi.Serranin gaz dolu karni icin doktor masaj yapmamizi söyledi (bilse takla bile atiyoruz )ve birde damla verdi.Ama acikcasi ben 1 aylik bir anne olarak gaz konusunda hicbirseyin yeteri kadar ise yaramadigina inandim bile.Canim kuzum daha dogumunun ikinci gününde sancilarla bogusmaya baslamis ,hastanede kaldigimiz 4 gün boyunca sadece 1 gece uyumustu.Gece uykulari düzene girdi ama saatli aglama nöbetlerimiz devam ediyor.Ancak bu bir ayda ögrendigim bir baska önemli konu daha var ki bu kücük veletlerin birgünü birdigerine asla uymuyor,hergün yeni icatlari var.Bu sebeple öyle beylik cümleler kurmamakda fayda var.



Birde cok uzatmamakda fayda var uyumak ve dinlenebilmek icin kuzucuk uyurken ,yazmak istedigim cok seye ragmen.

2 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Minik kuzunuzu öpüyorum.Beşikten kertsek mi diyorum :D sevgiler...

Secil Y. dedi ki...

Bizde öpüyoruz serpilcim,besikten kertelim ama iyi düsünün derim ne de olsa ilkerin kizi:)