9 Nisan 2008 Çarşamba

1.Ay

Dünyanin bütün telasinin disinda ,akip giden zaman sanki bizi bu evin icindekileri unutmus gibi ,sanki ben bir sarkisinin nakaratiymisim ve bu sarki hic durmadan caliyormus gibi.Tuhaf haller bunlar.Kucagimdaki sevimli velet kendi hayatima disardan bakarken görmek istemedigim, bana sikinti veren herseyi filtre ediyor gibi.Yoksa bugünlerdeki karmakarisik gelgitli duygularim beni coktan ele gecirmis, ordan oraya savuruyor olurdu.Oysa ben endiselerin siklikla kafasini cikardigi bir gökyüzünde yinede günesi görebiliyorum.
Huzurluyum,mutluyum,coskuluyum,KUZULUYUM.Daha ne olsun.(tü tü tü tüüü massallah)

Kücük kuzu hizla büyüyor,bugün tam bir aylik olduk bile.Hergün baska huylar ediniyor, baska telaslar baska mutluluklar yaratiyor bize. Onu alip icime sokmak istiyorum o kadar yakin olmak ama daha 1 ay önce icimden cikarmak icin sabirsizlaniyordum,bu geliyor aklima.Evet burasi iyi koynumda kalsin ,dokunayim, seveyim,öpüp koklayayim, sesini duyayim,lütfen artik aglamasin diye dua edeyim icimden,karni doyuyor doymali diye icimdeki endiseyi göya olumlu yönlendermeye calisayim ,sacmalayayim.

1 yorum:

asliberry dedi ki...

Kitty Wu işin ilginci, büyüyüp eşşek kadar olduklarında bile içine sokasın geliyor. Yaman'a her bakışımda bir bebek görüyorum ben. Süt kokuluyu o güzel yanaklarından öperim.