30 Kasım 2011 Çarşamba


Geri dönüsümü ciceklerle kutlamak istedim:)
Cok uzun zaman olunca insan ne desin bilemiyor.Kisa bir özet gecmek isterdim ama bunca ayin özeti pek kisa olamaz.En iyisi hic gitmemis hep buradaymis gibi davranmak.

Aslinda kafamda hep ilk postumu Selen icin hazirlamis oldugum fotograflara ayirmak vardi.Taa Istanbulda cektigim örgü fotograflarina.Bir türlü ekleyemedim, günler sanki birbiriyle yaristi bana kötü süprizler yapmak icin.Erteledim durdum.Simdi de fotograflar diger pc de oldugu icin ekleyemiyorum.Cok birsey degil birkac kare sadece anne evindeki yarim kalmis islerden.Bir sonraki postta söz Selen..

Uyku beni bekler,sabah bir inatci kuzu postlu keciyi anaokuluna hazirlamali ve birakmaliyim.Koca kisisi beni coktan yatti saniyor üstelik.Ayagim alissin dedim birkac lakirdi ettim ve gittim...

1 yorum:

Selen dedi ki...

Ay çok heyecanlandım şimdi, heyecanla bekliyorum fotoğrafları... Buraya da yazıyorum ki kaçacak yerin olmasın artık :D
Sevgiler..