12 Şubat 2011 Cumartesi




ANNE BEN MANYAK OLDUM:))

Hepten kararmasin icim.
Bizim evde isler karisik.Anne baba cocuk herbirimiz ayri tellerden calip duruyoruz.Ben belki de delirdim.Ama kimse yok ki bana da dönüp deli desin.Gerci kocam deli demese bile dahada cok delirtecekleri bol bol söylüyor.Ama simdi ben bu konuya hic girmeyeyim daha da delirmeyeyim...

Bugün Serra benim hijyenik pedlerden birini ele gecirmis özenle acip duvara yapistirmak yerine daha yaratici bir oyun bulmus.Cok sevgili Caillou sunun koluna güzelce sarmis gelmis bana gösteriyor.

Öküz Anne ben soruyorum:O ne kizim ya, sen nerden buldun yine onu?
Serra :Anne onu ben banyodan aldimda.
Öküz Anne ben: Ama o oyuncak degi ki.
Serra:Anne ama Caillounun kolunu alciya aldim ,kaza gecirmis kolu kirilmis.
Ö.A ben:Hönkkk:)) himm iyi fikir.Gecmis olsun madem.

Az sonra:
Salonun ortasinda duran ped babanin ayagina yapisir bu ne ya diye söylenir Ö.Baba.
Ö.Anne pedi alir gider Caillounun koluna özenle sarar.Serra masadan seslenir ;anneeeeeeee onun kolu iyilesti artik alcisini cikardim.

Hadi yaa....


Eseriyle poz veren Serra.


Ben kedilerden cok korkarim ,Gilbert haric:)

1 yorum:

Selen dedi ki...

Çok güldüm sabah sabah :D