26 Kasım 2010 Cuma

Hergün Ayni Gün............


Saat 10:00.
Kahvalti bitti Serra kitap okuyalim dedi.Önce masayi toplayalim dedim. Masa dedigim aslinda sehpa kücük hanima degisiklik olsun diye teklif etmistim birkac hafta önce bugün sehpada kahvalti yapalim istermisin diye o günden beri masayi sadece aksam yemekleri icin kullaniyoruz.

Serra yeni kitaplar istedi buarada benden.Bende hadi gidip alalim dedim.Üzerimi giyinicem anne dedi odasina gittik.Simdiye kadar birkez bile giydiremedigim bagri en acik tsörtü secti.Sesimi cikarmadim fazla.Disarida hava eksi bilmem kac, sabah eksi 5 mis esim söyledi.Evden görebildigim tüm su birikintileri buz tutmus.Tsörtü giydik üzerine hirka giyinmeyi kabul etti oo ne guzel.Hadi simdi tayt corabini giyelim (kesin pantolon giyinmeyecek etek alti hazir olsun diye).Yok anne ben böyle gidicem dedi üstte tsört altta camasir.Böyle cikamayiz ama giyinmeyeceksen gitmeyelim Serra dedim.Ben gitmicem anne resim yapicam ben , resim yapmayi ögrenicem dedi.

Eyvallah kizim...Ciktim odadan arkamdan bir ses anne bacaklarim dondu sandalyem cok sogukmus.Giyin o zaman diye seslendim.Yok böyle yapcakmis resim.Yap cocugum...Bes dakika gecmeden yine bir ses.
-Anne gittin mi?
-Yok buradayim.
Yanima geldi.Hadi gidelim anne diye.Yok artik gitmiyorum ben dedim.Resim yapmaya geri döndü agzi yüzü boya icinde.

Yazi bitmek bilmedi cünkü coktan yanima geldi.Yok su kalemi istiyorum yok bu kalemi.Simdi bagirip duruyor bilgisayari bana cevir ben bise bakcaktim yaaa diye.

Offf offff....

bu bardagin adi dorunlu bardak yani domuzlu bardak.

3 yorum:

Selen dedi ki...

Tek çocuk işte bu yüzden çok zor oluyor. Ben delirecektim neredeyse ama iki oğlan birbirine arkadaş büyüdüler. Bana bu kadar daral getirmediler. Kız çocukla da bu giyinme konusu başlıbaşına bir sorun oluyor galiba. Senin giydirdiğini beğenmiyor kendi seçse olmuyor:( Yazık ya! Sık biraz daha dişini, ne yapacaksın hiçbiri kolay büyümüyor sonuçta. Benimkiler kazık kadar oldular hala bana soruyorlar "Ne giyelim?" diye. Allahtan soruyorlar çünkü kaç defa yakaladım siyah okul pantolonu altına yeşil çorap falan giymişlerken. Olmamış deyince de bozuluyorlar. Daha bu işin ergenlik kısmı var, napicaz bilmem. Allah kolaylık versin tüm annelere...

KİTTY WU dedi ki...

Ah Selen ahhh,
tek cocuk konusunda kesinlikle sana katilyorum.Simdi bu benim cadidan bir tanecik daha olsaydi hep beni yiyecegine arada ikisi birbirini yerdi:))
Artik ben giydikleri yakismamis renkler alakasiz bunlara hic takilmyiorum yeterki giyinsin de cikabilelim su evden diye.
Herseye ragmen cok tatlilar sabah 10 da planlanan gezi aksam 5 de daha kisa soluklu bir gezi olarak yapilabilsede ...

Deli Anne dedi ki...

Bu diyalogları yakinen biliyorum ama gene de şu fotoğrafa bakınca bu tatlı ve parlak şey mi bu eziyetleri yapıyor demekten alıkoyamıyorum kendimi:)

sevgiler, kolaylıklar