24 Nisan 2010 Cumartesi

Hava ne yapacagini bilemez olsun bizim havamiz gayet iyi.

Bahar beni yamulttu bu yil.Noldu bana bilemedim hamileyken bile bu kadar uykulu olmamistim.

Serra kuzusu 3 azi disini arka arkaya cikararak son bir bucuk iki ayimizi inleterek gecirtti.4. yolda olabilirmis gibi bir havasi var bakmama ízin vermedigi icin emin degilim ama sinir katsayisi pek beni yaniltmiyacakmis gibi.

Gec baslayan konusma calismalarimiz son hizla devam ediyor.
+Anne bunu emen al.
+Anne ben abiye.
+Anne benim gagam var.(Kaka yaptiktan sonra tabiiki.)
-Hadi gel kizim lazimliga yapalim.
+Nein anne nein.
+Anne bezimi alma.
+Anne dodiye.(Dondurma almaya gidelim)
+Buyda kal.Gitme.Emen gel.(Evimizi istila eden karincalara.)
+Anne mu ne?
+Anne bana gadegade.(Gadegade adini bilmedigi hersey yerine kullaniliyor)
+VE HERSEYE NEIN NEIN NEIN.Bu hafta hayiy demeye de basladi hem hayiy hem nein:))

Her zaman oldugu gibi bezini degistirmek cok ama cok zor.Kakasini yapinca söylüyor.Kesinlikle oturmuyor kucagimiza almak istesek nein gagam var deyip gelmiyor cok uzun zamandir ama yinede aldirmiyor.Tuvalete ya da lazimliga yapmayi reddediyor.Ben de hic israr etmiyorum ama su bez degistirmemek konusundaki inadi beni öyle bezdiriyorki bir an önce bezden kurtulmak istiyorum.

Ve gece uyanmalari eski haline döndü.Defalarca uyaniyor su andaki gibi....

Hiç yorum yok: