29 Aralık 2009 Salı

Annemin sayesinde neredeyse iki aydir yemek yapmiyorum.Ne büyük bir lüks.Helede benim gibi kendi pisirdigi yemekleri begenmeyen cinsler icin cok cok büyük bir lüks.Annemler bugün Viyana ya gittiler.Serrayla biz gitmedik.Serra ne arabada ne de gezerken bana nefes aldirmayacagi icin ve herkesde bana üzülecegi sinirler iyice gerilecegi icin gitmemeyi tercih ettim.Havada cok soguk zaten.Bizde günlük olagan turumuzu yaptikdan sonra Serrayla eve döndük.Günlük turumuz evden cikip yolun karsisina gecmek ve biraz ilerdeki birkac magazaya girip sacma sapan dolasmak.Napalim hava o kadar soguk oluyorki disarda dolasamiyoruz.Sadece sogukda degil ayaz oluyor genelde.Serrayla disari cikarken artik arabasina yan gözle bile bakmadan cikip gidiyoruz.Genelde kucagimda keyfi olursa yürüyor.Zaten cok islek bir yol kenari ve dar kaldirimlarda yürüdügüzden ben de birakmiyorum.Sadece magazalarda benden ayriliyor kafasina göre dolasiyor bakiyor biseyler begeniyor anne cici diye bana getiriyor.Ayakkabi magazasindaki oyuncak bebeklerden birini girer girmez aliyor ve kucaginda dolastiriyor.Artik bitanede bana getiriyor bende onu dolastiriyorum.Begendigi canta olursa ki cok var koluna takip öyle dolasiyor.Cikarken birakalim annecim bunlari birdaha gelince yine aliriz diyorum birakip geliyor hemen.

Yakinda yürüyüs yapip bol bol temiz hava alabilecegimiz bir yol var aslinda ama Serrayla kucakta oraya kadar gitsem zaten benim pil tükenmis olacagindan pek ilismiyorum. Bu dangalak belediye tenezzül edip iki bank bile koymamis oraya yorulsan dinlenemezsinde.Bu kisida atlatirsak bahcesinde cocuk parki ve bol yesil alan olan bir siteye tasinicaz insallah.Kira belimizi bükecek belki ama ben sunu bildimki kücük avrupa sehrinin kenari kösesi bana göre degilmis.Bana site icinda parkli bahceli insanli mekanlar lazim.Ne bu ya önüm arkam tarla sagim solum otoyol.
Hic sevmedim buralari ben ya.Yaz gelsin gidelim buralardan.

Hiç yorum yok: