16 Mart 2009 Pazartesi

Serra Bir Yasinda...

Canim kizim bir yasinda artik.Cumartesi günü kücücük evimizde geleneksel bir dogumgünü yaptik kizima.Burada görüstügümüz neredeyse tek aile olan Süleyman amca ve cocuklari ,komsumuzun 3 ogulcugu ve almanyadan bizi yalniz birakmayip gelen teyzem,eylül,yengem ve dayim hep beraber kutladik kizimin ilk yasini.Serra önce kalabalikdan saskin benim kucagima tünemis merakli gözlerle etrafi izledi durdu.Yavas yavas alisip bensiz dolasmaya basladi ve hatta dogumgünü hediyelerinden alisveris sepetiyle dolasip durdu evde etrafa toslaya toslaya.Tolga abisi bu benim hediyem deyip sepetin alip gidince noluyoz edalariyla ayrilmadi pesinden hic.Cocuklarla olmayi o kadar cok seviyorki yeterki etrafda olsunlar bu bile yetiyor ona.Buarada Tolga abisine vurmus birara ben görmedim ama babasi söyledi tabiiki Tolga da ona.Tolgacikda 2,5 yasinda daha abi dedigime bakmayin.Neyseki simdilik aglama zirlama sikayet etme dertlerimiz yok kendi aralarinda halloluyor bu isler.



Hepsi ev yapimi mis gibi pasta börekleri lüp lüp yuttuk.Annemle bir haftadir sunu yapalim bunu yapalim derken gelip gecti dogumgünü.Halbuki kazirliklar ne de uzun sürüyor.Hersey cok güzeldi ama cok üzüldügüm birsey var.Neredeyse hic güzel fotograf cekilmedi.Hepsi masa basinda cekilen hemen hemen ayni pozlar.Görüntülerde pek iyi degil üstelik.Hem kalabalik hem de Serra bana yapisik dolastigi icin ben hic ilgilenemdim bu mevzuyla.Dolaysiyla cok az fotografimiz oldu.Serranin tek fotografi hic yok mesela hepsinde benim kucagimda.Gerci ben son aylarda hic fotograf cekemiyorum zaten.Serra makinayi görünce kosturmaya basliyor e makinada bende cok becerikli olmayinca bütün fotograflarda Serranin parlak kafasi var.Neyse bu seferlik böyle oldu.Birdahakine daha deneyimli olucam di mi.Bu ilk dogumgünümüzdü.Ne kadar heyecanli oluyormus insanin yavrusu olunca parti sahibi.Iyiki annem vardi ,canim annemin ellerine saglik.Aslinda hersey onun eseriydi ben sadece yardimci oldum.





Canim kizim simdi birazcik hasta.Pazardan beri burnu fis fis neyseki ates falan yok.Dogumgününü kutladigimiz gece neredeyse hic uyumadi sürekli aglayarak uyandi ve her zamanki gibi bütün geceyi memede gecirdi.Önce kalabalikdan etkilendi belki diye düsündüm ama sabah burnuda akmaya baslayinca anladim ki o gece üsüttü bebegim.Ev cok sicak olunca camlar acildi e kuzucukda kisa kolluydu ya da bir ihtimal yengemden nezle kapiverdi kadincagiz yaklasmadi bile ama.Iki gündür miz miz miz dolasiyor etrafda minik cadi bizde pesinde nasil oyalasak diye.

Sicak bir cayi hakettim simdi , Serra uyanmadan elimi cabuk tutmaliyim.Ama önce fotografi güzel olmadasa kendisi cok cok lezzetli kelebegimin kelebek pastasi.


4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Doğumgünü kutlu olsun :)
Benim için de öpün kelebeğin yanaklarından :)

Cafe Gusto dedi ki...

Happy bırthday Serraaaaaa....İyi ki doğdun iyi ki doğdun mutlu bir ömür sanaaaaa.........Hepinizi öpüyoruz..sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
nice güzel yaşlara

KİTTY WU dedi ki...

Cok tesekkür ederiz güzel dilekleriniz icin.