9 Ocak 2009 Cuma

6 Disli Cadi

Serra bize caktirmadan iki dis daha cikarmis.Gercektende hic anlamadim.Bu sabah oynasirken bir baktim üstte iki dis daha cikmis.Inanamadim hangi arada cikardin sen onlari annecigim ya.Bizden habersiz ne isler beceriyorsun.Bu kez cok zorlamadi disler ,sadece cok az ishalimiz vardi ve tabii her zaman ki kadar huysuz oldugu icin ben hic düsünmedim bile dis geliyor olabilir diye.Istah zaten hic kalmadigi icin disler cikmaya basladiktan sonra ordan da uyanamadim.E bu cadi zaten acip agzini kontrol ettirmez ne var ne yok.Inatcinin tekidir ellemiceksin bu cadiyi hic.Zorla masaj yaptim birkac kez papatya ve zeytinyagi karisimiyla (dis cikartirken cok rahatlatirmis bu karisim bebekleri)önce sesini cikarmadi ama öyle sabit duramaz Serra hanim dolasmasi lazim di mi.Her gecen gün yeni ve daha zor huylar ediniyorki artik alismisim galiba ne yapsa normal karsiliyorum.Sorumsuz annelikde bu kadar olur yani.


Neyse annecigim sen devam et böyle cikariver anneye babaya caktirmadan kendi basina hallet islerini,yeterki kolayca cok canini yakmadan ciksin disler biz sonradan görsekde olur.Hadi bekliyoruz 7. ve 8. kardesleri.

ve bu da annesinin yogurt(cu) tatlisi.

Hiç yorum yok: