27 Ağustos 2008 Çarşamba

Teyzemle Kisa Bir Sohbet

24 mai`08-Teyzesi ve kuzusu

Teyze ,ben bu özlem islerinden pek anlamiyorum ama annem seni cok özlemis.Anlattigina göre sen de beni cok özlüyormussun ,cok sagol eksik olma.Annemi merak etme ben o kadar hareketli ve kendim diye söylemiyorum ama tatliyim ki annemi bütün düsüncelerden uzaklastiriyor ilgisini sadece kendime odakliyorum.Hicbiryerde bes dakikadan fazla durmuyorum tabii kucak haric.Birde son günlerde sürünme calismalari yapiyorum ,baya ilerliyorum ama bazen popomu yukarda tutmak cok agir geliyor hani bezim varya baski yapiyor.Aslinda annemin kucagindan ayrilsam cok hizli sürüncemde antremansizim biliyomusun yoksa ooo simdiye kosardim.Kucaktan inip antremana zaman ayirirsam beni kimse tutamaz.Annemle babam sürekli dönüp dururken canim yanmasin diye hali aldilar.Annem üzerine bir örtü yayiyor benim icin ama ben pek orda durmuyorum genelde parkeye dogru yuvarlaniyor ya da sürünüyor orda cibil cibil oynuyorum.Ama ilk önce tadina bakyiorum dilimle nasil bir yer diye, annem beni gecen gün parkeyi yalarken yakaladi ,annecim orasi yenmez dedi oysa ben sadece kesif yapiyordum.Neyse iste teyzecim ben hergün degisik degisik seyler yapip ve ayni zamanda rutin hallerimede devam edip(uyumamak,tek basima bir dakika bile durmayi reddetmek gibi)annemin ah ne kadar da yalnizim gibi bunaltici düsüncelere dalmasini engelliyorum.Sanirim annem bütün yaramazliklarima ragmen cok mutlu,beni öpüp koklayip duruyor seviyor sanirim beni.Birde hemen hemen her aksam anneannemi arayip benden bahsediyor.Sanirim pek iyi bahsetmeyerek anneannemi buraya gelmek icin kandirmaya calisiyor.Bencede anneannem gelirse iyi olur evde hep ayni yüzü görmekten sIkildim.Biraz degisiklik bana da iyi gelir.Hem annem belki kursa gider almanca ögrenir biraz.Böyle devam ederse ben ondan önce ögrenicem.Babamda annem gelsede güzel yemekler yesek diyor ,anneannemi o da cok özlüyormus.Nedense annem babam böyle deyince babama küsüyor.Ama sonra babam annemi öpüyor ve her zamanki gibi barisiyorlar.

Teyzecim ,annem bu yaziyi yazarken ben iki kez uyandim.Birisinde annem beni kucagina alip pispisledi koynunda salladi uyudum.Bunuda yeni kesfettim önceden hic sevmezdim ama iki gündür deniyorum gayet güzel oluyormus.Gece uyanip uyanip meme emerdim önceden simdi bi meme bi pispisli ya da ninnili sallanma yapiyorum cok iyi oluyor.Gerci annemde ayakta sallaniyor ama ben bebegim ya aglayip kandiriyorum onu.Ikinci uyanisima telefon sebep oldu, babam aradi annemi ben taaa icerki odadan telefonu duydum gerci bizim ev cok kücük oldugu icin duymak kolay ama uyurken duymak hüner istiyor ve ben bunu herdefasinda basariyorum.Sonra annem beni emzirdi yine uyudum ,ama daha cok uyanicam bu sadece baslangic.

Simdi annem bu yaziyi bitirsinde ütüye baslasin.Zaten hic ev isi yapamiyor,hatta bazen yemek bile yapamiyor ben pek izin vermiyorum.Ama bugün ben bir degisiklik yapip ögle uykusunu fazla kacirinca - dün gece iyi uyumadim ya ondan azcik uyuyayim dedim-tutmus annem pasta yapmaya baslamis.Tabii ben dururmuyum hemen uyandim,sonra anneme biraz izin verdim basladigi isi bitirsin diye hemde merak ettim bu sefer nasil birsey yapicak diye. Cünki bazen yaptiklarini direk cöpe atiyor.Neyseki bu sefer baya güzel bir pasta yapti hatta evdeki krema az diye birlikte markete gittik.Azcik dolasalim istedi annem disari cikmisken ama ben agladim yine biliyosun arabamda öylece oturmayi hic sevmiyorum; orda istedigim gibi hareket edemiyorum mesela calisiyorum calisiyorum ters dönemiyorum,asagi inmeye calisiyorum ama annem beni hep bagliyor daha cok minikken tam asagi inecekken yakalanmistim ya hic unutmuyor o yüzden hemen eve geri döndük.Pastada cok güzel olmus buarada iyiki izin vermisim anneme.Teyzecigim ütülenecekler benim giysilerim o yüzden kisa keselimde annem yapsin isini yoksa haftasonuna kadar beklemek zorunda kaliriz.Seni cok öpüyoruz annemle ikimiz,ben düzenli uykusu olan bir cocuk olup anneme firsat verince annem daha cok yazacak.Ama daha cok beklemesi gerek.Simdilik hoscakal ,güzel teyzem.

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Teyzem ,çiceğim bitanem benim;
Bende hergün aynı şeyleri yapıyorum bazen cok mutsuz oluyorum sana bakıyorum diyorumki yanımda olsa oynasam burda oldugun zamanalardakı gıbi tum dertlerimi unutsam ...
Çok ta bakamıyorum sana teyzecim ...teyzenin kalbi dayanmıyo özlemlere mis kokulum benim.Ablamıda yorma o benim ablam zaten geldin aramıza girdin:)iyikide geldin bu hayyatta ablamı paylaşabilceğim tek şey yavrusuymuş meğersem sen doğduktan sonra anladım, içerdeyken kıskanıyodum ama :)))
sizi çok seviyorum iyi ki varsınız
öperim kocaman kokulu kokulu :)