27 Kasım 2007 Salı

24. HAFTA


24 haftadir icimde büyüyen kuzuya o kadar cok alistim ki daha simdiden ondan nasil ayrilicam diye düsünmeye basladim.Kucagima aldigimda duyacagim mutluluk elbette cok baska olucak ama bu karnimdaki kipirdanmalari yokmu o kadar tatli ki.Bunlari cok özleyecegime eminim.
Önceleri sadece kücük kücük kipirtilar hissediyordum.Herkes 16. haftada hareketlerini hissetmeye baslarsin diyordu ama ben icimdeki kücük kipirtilari gazdir diye yorumluyordum.Derken baktim gaz falan degil günler ilerledikce güclenerek artiyor bu kipirtilar..Aslinda hamileligin tadini bu kipirtilarla birlikte yasamaya basladim diyebilirim.Sonra bir baktim bu kuzu babasi konustukca icerde yerinde duramiyor.Babasinin sesine o kadar cok tepki gösteriyorki 20. haftadan beri.Bana karsi daha sakin galiba.Ya da ben kiskaniyorum bana öyle geliyor.Tabi babamizin keyfine diyecek yok. Suratinda kocaman bir gülümsemeyle eli göbisimde kizimizla konusuyor .

23. haftanin ilk günü doktorumuzla randevumuz vardi ve bebegimizin ilk kez yüzünü gördük hemde gözlerini acip kapadi bizim kuzucuk.Tabii Ilkerle ben de bir heyecan ki sormayin.Ben zaten heyecandan doktorun söylediklerini bile dogru dürüst anlamiyorum.Zaten baslangic seviyesinde olan almancam en basit cümleleri bile cözemez oluyor doktorun yaninda.Buarada ilk doktorumu degistirdim üzücü ve bol gözyasi dolu bir hikayesi var hic bahsetmek istemiyorum hatta unutmak istiyorum mümkünse ama yinede yazicam biyerlere belki buraya.Yeni doktorumla ilgili ilk düsüncelerim gayet olumlu.Umarim böyle devam eder.Doktorla birebir iletisim kuramamam benim icin cok ama cok zor ama kafami bu ve bunun gibi sorunlara takarsam cok üzülecegimi biliyorum ve bu nedenle bu hassas günlerimde hep iyi ve olumlu düsünmek icin kendimi telkin ediyorum,aklima kötü seyler getirmiyorum,gelenleri nazikce kovuyorum.Canim kocam sagolsun doktor randevularimizda benim eksiklerimi gideriyor .E baba olmak da kolay degil di mi ?Hem sonra benim gibi tatli bir ese sahip olmak da kolay degil biraz nazli falan ama idare edilir o kadari... di mi canim?Söz veriyorum almancayi sökünce bütün isleri ben halledicem tabii bunun icin biraz sabirli olman lazim.Önümüzdeki üc bes yil kadar.... :)

2 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Seçilciğim hamilelik işin en keyifli kısmı tadını çıkartmaya bak.Hem sana birşey söyleyeyim.Ben ve doktorum türkçe konuştuğumuz halde ben kafamda soru işaretleri ile çıkardım odadan.Çünkü minik kuzumu görünce heyecanlanıp aklımdakileri unuturdum.Sonunda kendime bir liste yaptım aklıma gelen tüm çelişki ve soruları listeye yazdım.Doktora gidince sırayla sordum.Sende böyle yapabilirsin.İlker sorar sonra sana aktarır.Canım başka ülkede olmak zor ama alışacaksın.İkinizi de öpüyorum..sevgiler..

Secil Y. dedi ki...

Serpilcigim cok tesekkürler taa oralardan bana moral verdigin icin,bugünlerde icim fazla buruk galiba ya da karisik ben de bilemedim.
Alisicaz baska caresi yok hem alismam gerekenler böyle seyler olsun insan nelere alisiyor, dimi?
Doktor da bende cok heyecanlaniyorum gercekten.Insan o yumuk suratli yavruyu görünce doktor bey siz birakin ben biraz böyle kalicam demek istiyor.Hatta ben neden ev tipi bir ultrason cihazi neden yok diye cok hayiflaniyorum.:)Bu kez bende liste yapiyorum sorularimi umarim ise yarayacak.
Cok cok öpüyorum bende seni,selamlar,sevgiler...