6 Haziran 2007 Çarşamba

Bugün benim dogumgünüm.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

diyelim yağmura tutuldun bir gün
bardaktan boşanırcasına yağıyor mübarek
öbür yanda güneş kendi keyfinde
ne de olsa yaz yağmuru
pırıl pırıl düşüyor damlalar
eteklerin uça uça bir koşudur kopardın
dar attın kendini karşı evin sundurmasına
işte o evin kapısında bulacaksın beni

diyelim için çekti bir sabah vakti
erkenceden denize gireyim dedin
kulaç attıkça sen
patiska çarşaflar gibi yırtılıyor su ortadan
ege denizi bu efendi deniz
seslenmiyor
derken bi de dibe dalayım diyorsun
içine doğdu belki de
işte çil çil koşuşan balıklar
lapinalar gümüşler var ya
eylim eylim salınan yosunlar
onların arasında bulacaksın beni

diyelim sapına kadar şair bir herif çıkmış ortaya
çakmak çakmak gözleri
meydan ya taksim ya beyazıt meydanı
herkes orda sen de ordasın
herif bizden söz ediyor bu ülkenin çocuklarından
yürüyelim arkadaşlar diyor yürüyelim
özgürlüğe mutluluğa doğru
her işin başında sevgi diyor
gözlerin yağmurdan sonra yaprakların yeşili
bi de başını çeviriyorsun ki
yanında ben varım


Cemal Süreya'nın en sevdigim siirlerindendir bu.. belki sevdiğine yazılmıstir.. ama simdi su yorumu getirdim ben. Uzakta olmak yalniz olmak degil. Onca uzaklikta yanımızdasin.. Bi bakmissin yanında biz variz:) Bu yüzden... iyiki doğdun!! iyiki varsin!! İstanbul'dan kocaman öpücükler kuzen...

Adsız dedi ki...

seni özlemek istemiyorum...

asliberry dedi ki...

Bak şimdi aslında Avusturya ile aramızda 1 gün fark var, şu anda burada aslında ayın 6'sı biliyor musun?

Doğum günün kutlu olsun.

(Umarım kandırabilmişimdir)

Secil Y. dedi ki...

Sevgili Kelebekim,
tesekkür ederim cok mutlu oldum.Cemal Süreya ne de güzel yazmis sende ne güzel yakistirmissin.
Kocaman öpücükler bendende.Evet hep kalbimdesiniz yani hep yanimda.

Secil Y. dedi ki...

Süslü anonimim, sari sacli bebegim;
Hadi gel cabuk özleme beni.Yap su stajini hemen basla.
Özleme beni sen tamam.Ben seni özlerim.Üzme kendini, tamam canim?

Secil Y. dedi ki...

Asliberry,
Cok tesekkür ederim.
Bana kendimi iyi hissettiren hicbirseyi atlamamaya özen gösteriyorum. Dolayisiyla kanmaya cok müsaitim buaralar.Hemen kandim hic merak etme...Yaratici bir kutlama bicimi oldigi icin daha cok sevdim.Cok tatlisin.

teyzenteyfik dedi ki...

Ya ben cok gec kalmisim. :(
Dogum günün kutlu olsun!
ülkeyi yenilemistin üstüne bir de yasi yeniledin, hadi bakayim kim tutar seni:)

teyzenteyfik dedi ki...

Ya ben cok gec kalmisim. :(
Dogum günün kutlu olsun!
ülkeyi yenilemistin üstüne bir de yasi yeniledin, hadi bakayim kim tutar seni:)

Secil Y. dedi ki...

TEYZENTEYFIK,
Bak bende cok gec kalmisim tesekkür icin.
Yasimida yeniledim evet simdi sirada ne var?
Kocaman tesekkürlerimi sunuyorum Teyzencim ve kocaman sevgilerimi de.

Papatya dedi ki...

Geç de olsa doğum günün kutlu olsun Kitty!
Ama ne yapabilirim ki sen benim sayfama uğramasaydın ben de seni bugün bile tanımıyor olacaktım :)
sevgiler,
Papatya

Secil Y. dedi ki...

Hosgeldin Papatya!
Iyi ki ugramisim sayfana.Aslinda ben uzun zamandir ugruyorum ama ilk kez yazdim.Böylece tanismis olduk.
Tesekkürler.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Benim de yazdığım bir sözlükteki nickim kitty wu olduğu için blogunuz dikkatimi çekti. Daha sonra 6 haziran doğumlu olduğunuzu gördüm, işin ilginç yanı ben de 6 haziran doğumluyum. Bu kadar çok tesadüfü birarada bulunca yazmak istedim. Ben nickimi Paul Auster'ın Ay Sarayı romanından seçmiştim. Sizin için de öyle mi acaba? Kuzunuza bir an önce kavuşmanız dileğiyle,

Aslı