9 Mayıs 2007 Çarşamba

sevenler ayrilmasin ,bademcikler alinmasin...


hayat bana süpriz yapti.2008 den önce cikmasini beklemeyin dedikleri vize basvurum onaylandi ve ben 21 nisan günü sabah 06:30 da avusturya topraklarina ayak bastim.elbette avusturya topraklari mühim degil benim icin önemli olan sevdigimin de bu topraklarda olmasiydi.beklerken bol bol gözyasi dökmeyi garantileyen,uzun ayriliklara sebep olduguna konsoloslukda bekleyenleri izlerken ve gözlemlerken daha da inandigim, hatta ben ne kadar sansliyim tanrim diyerek kendisine sükranlarimi iletmeme sebep bu vizenin adi, aile birlesim vizesi.aslinda- aile kurmak icin ne kadar kararlisiniz bu kadar bekleyip de sinirlerinizi yipratmaya degecek mi bir daha düsünün -vizesi olsa daha anlamli olur bence.hem uzun isminden dolayi cok kisiyi elerler.neyse artik uzatmayayim geldim iste sonunda, gectim diger ucunda i.nin bekledigi kapidan ve yeni bir hayata alismaya calisiyorum simdi.

simdilik hayatimda cok bir degisiklik yok.ev hanimi gibi hissediyorum kendimi cünki bütün gün evdeyim,ne yemek yapayim diye düsünüyorum, evi temizlemeye ve toparlamaya calisiyorum.resmi olarak benden istenen hemen hemen tüm isleri hallettik.sadece gidip akciger filmi cektirmem gerekiyormus.adima postalanan ilk mektupda bu yaziyordu ,ne kötü ya.sanki türkiyede verem mi kaldi kardesim ,hem daha önce cektirmistim ben vizeye basvururken (gerci siz adami beklerken verem ediyonuz o ayri )terbiyesizsiniz ben ne diyeyim.ve en önemlisi en kisa zamanda kursa baslicam pazartesi günü yeni vizemi aldim ve kursa baslamam icin gerekli belgelerede ulasmis oldum.Ama cok hasta oldugum icin kursa gidip kayit olamadim bu hafta.yillardir olmadigim kadar kötü hasta oldum.bademciklerim kafam kadar oldular.saniyorum artik inat etmemeliyim onlardan ayrilmamak icin.neredeyse 5 gündür hastayim.hosgeldin hastaligi .ilk doktor macerami da yasamis oldum böylece.1 gr lik antibiyotik kullaniyorum günde iki kere ,üc gündür .simdi cok daha iyiyim ama gecmek bilmeyen hapsirik krizlerim ,fis fis burnum ve boru sesimde henüz bir gelisme yok.uzun süre agzim kapali duramiyorum burnumdan nefes alamadigim icin.cok ama cok komik bir haldeyim,bilenler bilir.

cok sikayet etmeyeyim , keyfim yerimde. i. bana cok iyi bakti ayaga kalkamadigim günlerde.o bana portakal suyu sikarken ne kadar guzel birseymis bu evlilik diye düsündüm,haha.sanki evli olmadan olmuyormus gibi.evliligi bilemicem ama sevdiginin yaninda olmak gercekten cok güzel.bahardan daha bahar,yesilden daha yesil,cok güzel birsey iste.ne diyeyim,darisi tüm özlem cekenlerin basina.

Hiç yorum yok: