3 Mart 2007 Cumartesi

ilk adım

Evet bu bir ilk adım sayılır.Uzun sürecek bir öğrenme sürecinin ilk adımı.
Canım arkadaşımla A. ile almanca çalışmaya başlıyoruz bugün.O Almanya'da ben Türkiye'de internet üzerinden almanca.İstanbuldaki almanca kursları beni delirtince bari beraber çalışmaya başlayalım yeni sınıf açılınca başlarsın kursa dedi.Nasıl bişeyse artık iki aydır beni -kitty wu hanım haftaya başlıcak,yok bu haftada başlayamadık en kısa zamanda inşallah-derken oyalayıp duruyolar.Çok uzun süren yani bir kur 4,5 ay süren kurslarada ben gitmek istemiyorum.Bakarsın Almanya bana vize verir nisan da bende hemen kaçarım oracıktan canımın yanına. Neyse ki A. kendi çekmekte olduğu sıkıntılar yüzünden beni hiç yalnız bırakmıyor bu konuda.Tatlı arkadaşım benim bıraksaydın sürünseydim aslında.Belki aklım başıma gelirmiydi?Mümkün degil di mi?Evet , kabul ediyorum degil.Zaten sende bunu bildiğin için elinden geleni yapıyosun biliyorum.Fedakar arkadaşım benim...


Almanca öğrenmeye benim kadar hevesli başka biri yoktur şu anda bence.O kadar uzadı ki bu kurs işi çok sıkıldım artık ya.Yani şöyle evde dizini kırıp çalışmaklada olmuyor ki.Hem zaten ben kendi kendine çalışmayı yani almanca çalışmayı başarabilecek biri değilim.Konsantre olmam saatler alır ve dakikalar içinde dağılır zaten.off sıkıldım der kalkarım hemen başından.Biliyorum daha önce denedim.Ama kursa gidicem ve öğrenicem.Çok çalışıcam söz veriyorum kendime.Gidipde gurbet ellerde yıllar boyu etrafa bön bön bakmıcam ,baksamda sebebi almanca bilmemem olmayacak.Tamam hemen olmayacak ama yavaş yavaş çözülecek dilim.E birazda
sabırlı olucam. Yapmalıyım yoksa çok mutsuz olurum hep.



ÖĞRENİCEM SENİ ALMANCA.KAÇMA BENDEN.

2 yorum:

Mine dedi ki...

Sayfanı bugün ilk defa gördüm. Almanca öğrenmek istemenin hikayesini öğrenmek için sayfanın en altında olması gereken "older posts" ifadesini aradı hemen gözlerim ama bulamadım, blog dünyasına hoşgeldin. :)
Anlaşılan uzaklıktan dolayı yarım kalmış ve devamı istenen bir aşk hikayesi arkasında yatan...Meraklıyım..İtiraf ediyorum. :)
Umarım öğrenme hevesin geçmez ve kısa zaman içinde çok yol alırsın.
"Ich drücke dir die Daumen ! " ;)

Sevgiler,
Mine.-

KİTTY WU dedi ki...

sevgili mine,
hoşbuldum.evet daha çok yeniyim blog dünyasında.baktım içime att at olmuyor e bide asosyallik var doğuştan.içimde kalıp kulunç olacağına dışımda olup blog olsun dedim.
almanca öğrenme hikayem aynen düşündüğün gibi.avusturya hükümetinin kotaları yüzünden ayrılıkla baltalanan bir birliktelik.ve son zamanlarda çok zor günler geçiriyor.
iyi dileklerin ve ziyaretin için çok teşekkürler.yine beklerim...
sevgiler.